Ondervind je een technisch probleem met het versturen van het online formulier?
Maak dan gebruik van het aanvraagformulier in pdf-versie die je ons per e-mail kan verzenden.
Wat zijn de volgende stappen?
Controle van uw aanvraag
Binnen de 10 werkdagen ontvang je van ons een ontvankelijkheidsbrief. Zo weet je of wij jouw aanvraag goed hebben ontvangen en of wij over alle nodige elementen beschikken om een prijsofferte op te maken.
Eventuele afspraak voor technisch bezoek
Indien nodig zal je door onze technische dienst gecontacteerd worden voor een afspraak om ter plaatse komen. Zo kunnen wij over alle nodige elementen beschikken om een juiste prijsofferte op te maken.
Prijsofferte
Eénmaal wij over alle administratieve en technische gegevens beschikken maken wij een prijsofferte op.
Betaling en uitvoering van de werken
Van zodra je de offerte hebt betaald, kan je onze dienst planning bellen om een afspraak te maken voor de uitvoering van de werken.
Wat zijn de volgende stappen?
Controle van uw aanvraag
Dans les 10 jours ouvrables, une lettre de confirmation vous sera adressée. Elle vous informera de la bonne réception de votre demande, et vous précisera si nous avons bien tous les documents nécessaires en notre possession pour la traiter.
Eventuele afspraak voor technisch bezoek
Si nécessaire, vous serez contacté(e) par un de nos techniciens qui planifiera avec vous un rendez-vous pour visiter les lieux, afin d'établir une offre de prix correcte.
Prijsofferte
Dès que nous serons en possession de tous les éléments administratifs et techniques, nous établirons une offre de prix.
Betaling en uitvoering van de werken
Dès réception de votre paiement, et si nous sommes en possession de tous les éléments nécessaires, vous pourrez contacter notre service Planning afin de convenir d'une date pour l'exécution des travaux.