Wij publiceren in realtime de lijst met de lopende storingen op het net. Bovendien kunt u inschrijven op een alarmsysteem waarbij wij u op de hoogte brengen via een gepersonaliseerde sms.
Wenst u een beeld te krijgen van de staat van het net? Raadpleeg dan de lijst met storingen in behandeling die wij publiceren op onze website. Daar vindt u ook de oorzaak van de storingen, de getroffen straten, het percentage klanten bij wie het probleem is opgelost en het vermoedelijke tijdstip waarop de storing hersteld zal zijn.
Op die pagina vindt u ook de lijst met opgeloste storingen.
Alarm en specifieke noodlijn in geval van incidenten met een impact op uw klantencabine
Wenst u ingelicht te worden over een onderbreking in de levering van hoogspanning voor uw cabine? Schrijf u in op ons alarmsysteem. Wij sturen u dan een sms.
Op verzoek kunt u ook beschikken over een telefoonlijn waarmee u rechtstreeks en prioritair in contact staat met de Dispatching.
Neem met ons contact op via het e-mailadres b2b@sibelga om van deze diensten gebruik te maken. Wij bezorgen u dan een pincode.